Featured
Table of Contents
Al met al best tevreden, maar jammer dat de bestekkorf niet opgelost kon worden :( Kleine moeite zou ik zo zeggen aangezien de monteur toch nog een keer terug moet komen en we de vaatwasser bewust nog niet gebruikt hebben - vt wonen badkamer. Mvg, Evelien Reactie of foto toevoegen “Baggerservice” Iris Hendrickx dinsdag 26 jun 2018 18 Brugman Amersfoort Na een jaar na plaatsing nog steeds de klachten niet verholpen
Met verkeerd materiaal of o deugdelijke tekening. Wacht nu alweer een week op 'vanmiddag wordt u teruggebeld' ...Let heb niet eerder de publiciteit gezocht omdat ik vind dat je als bedrijf de kans moet krijgen om fouten op te lossen. Maar inmiddels ben ik er helemaal klaar mee. Reactie of foto toevoegen “Een grote teleurstelling” Hans donderdag 13 okt 2022 22 Brugman Zaandam De installatie van onze badkamer van 24.000 euro door Brugman is op een grote teleurstelling uitgelopen.
We werden vriendelijk geholpen door een medewerker. We maakten haar onze insteek duidelijk: We willen alle leveringen en werkzaamheden in één hand zodat we ook één aanspreekpunt hebben (zwevende plank badkamer). Dat was geen enkel probleem, zo werd ons te verstaan gegeven. De werkzaamheden zouden namens Brugman worden uitgevoerd ´een zeer betrouwbare aannemer´, aldus de verkoopadviseur
De benodigde materialen werden geleverd op woensdag 5 januari 2022. Nog geen maand daarvoor was ons gemeld dat een door ons gewenste tegel niet leverbaar was. Uitstel van de werkzaamheden was geen optie. Derhalve dienden we genoegen te nemen met een alternatieve, tweede keuze. Het was de voorbode van veel meer ellende.
De werkzaamheden zouden twee weken duren. Uiteindelijk vergde de installatie op een dag na vier weken. Hoewel het werk traag verliep, leek er aanvankelijk geen vuiltje aan de lucht. badkamer tegels zandkleur. De eerste forse barst in het vertrouwen ontstond na twee weken. Hoewel op de tekeningen duidelijk vermeld stond 'Let op! Douche-wc' was de benodigde elektriciteitsaansluiting niet gerealiseerd
Bij verdere controle bleek dit bepaald niet de enige fout te zijn, zoals uit onderstaande lijst blijkt. Voor ons was een en ander reden om op 27 januari 2022 contact op te nemen eerdergenoemde verkoopadviseur, die we naar eigen zeggen altijd konden inschakelen bij problemen. Zij zou 'er bouwbegeleiding door Brugman op zetten'.
Pas bij de oplevering op 10 februari 2022 verscheen een medewerker van het Brugman-concern. wat kost een badkamer renoveren. Onderstaand de gebrekenlijst bij oplevering:1. De hoogtes en dieptes van twee muurtjes en de gewenste montagehoogte van wc en wastafelmeubel klopten niet. 2. Cementachtige, niet meer te verwijderen vlekken in het parket van hal en logeerkamer door niet goed afdekken van de ondervloer
Krassen op en beschadiging van tegels. 4. Het tegelwerk is op meerdere plaatsen niet vlak. 5. Make up-/scheerspiegels niet op dezelfde hoogte en het rechter exemplaar is scheef gemonteerd. 6. Een lade van het wastafelmeubel sluit moeizaam en zakt open. plant in badkamer. 7. Slordig kitwerk in de verkeerde kleur in de douche
Een zakje onderdelen van de douche-wc is niet gemonteerd. 9. De strip aan de onderzijde van een douchedeur laat los. 10. Afvoerdrain douche is zeer slordig afgewerkt. 11. Aan de bovenzijde van de profielen van de douchedeuren ontbreekt de afdekking - wand tegels badkamer. 12. De dure dimmer van een LED-lamp in de woonkamer is kapot gegaan doordat de elektriciteit bij de werkzaamheden in de badkamer niet altijd werd afgesloten
Een van de dimmers overleefde dat niet. 13 (planchet badkamer praxis). Door freeswerk in de badkamer zijn zeven gaten ontstaan in de muren van de hal en twee slaapkamers. Herstel-stucwerk door het installatiebedrijf was zeer bobbelig. Vier muren moeten opnieuw gestuukt (en geverfd). Inmiddels is deze klus op onze kosten door een externe partij geklaard voor € 1200,-.14
In werkelijkheid werd er geslepen buiten onze woning in de gemeenschappelijke hal. Beterschap werd beloofd maar daarna tot twee keer toe toch tegels geslepen in de logeerkamer. Een ware stofstorm was beide keren het gevolg. 15. Meermalen olievlekken en wit stucspul op onze parkeerplaats, die we beschikbaar hadden gesteld. En ook op de omringende parkeerplaatsen van onze buren.
Vier pakken van onze tweede-keus-tegels t.w.v. in totaal bijna € 350,- bleken te ruim berekend en die worden, zoals vooraf was aangegeven, niet teruggenomen. Reactie bouwbegeleider Brugman: ,,U zou toch niet willen dat er te weinig was geleverd?". Inderdaad, maar dit risico is wél volledig afgedekt op onze kosten. badkamer ventilator met vochtsensor en timer. 17
Die dekt de schade helaas bij lange na niet. Daarmee was de kous o.i. niet af. We houden Brugman verantwoordelijk voor het volgende:- Brugman heeft het werk uitbesteed aan een volstrekt incapabele partij.- Brugman heeft na melding van problemen verzuimd bouwbegeleiding in te schakelen.- Brugman bleek slechts bereid tot een enkele relatief kleine aanpassingen door eigen monteurs.- Brugman heeft ons niet de gewenste tegels op tijd kunnen leveren.
Wel zijn door Brugman 'uit coulance' nog een paar kleine gebreken verholpen. Het blijft voor ons een raadsel waarom Brugman zich niet meer inspant voor een klant die uiteindelijk € 22.000 uitgeeft aan een badkamer met te veel gebreken. Zelfs verontschuldigingen over de gang van zaken zijn nimmer aangeboden (xo2 badkamer). Reactie of foto toevoegen “Loop met grote boog om Brugman heen” Fred Vos dinsdag 30 nov 2021 21 Brugman Den Bosch Er is me een wasmachinekast en wasdrogerkast geleverd die niet door het trappegat konden
Heb ze weg moeten geven aan de Vincentiusstichting. Dat was een forse kostenpost - douchekraan. Het bouwbedrijf dat ze voor me vonden heeft meerdere bouwtechnische fouten gemaakt, waaronder knelkoppelingen in de muren verwerken. Dat mag niet. Een van die koppelingen lekte. Verder heeft het bouwbedrijf een waterleiding geraakt bij sloopwerkzaamheden, waardoor een tweede lek ontstond, in de buurt van het eerste
Weken later was de hele vloer verzadigd met water, begonnen overal in huis muren vochtig te worden en druppelde er water in de meterkast - badkamer lamp plafond. Had ik toch gelijk. Douche moest deels worden gesloopt voor vinden en dichten lekken. Mede door de verzadigde vloer en wanden duurde het herstel erg lang
Zij stellen dat je een contract hebt met het bouwbedrijf. Toch geven zij de totaalprijs en lijken de klus zelf aan te nemen. Maar zodra de spullen bij je thuis staan en het geld binnen is, doen ze niks meer voor je. Geen hulp bij de oplossing van mijn problemen.
Ik heb heel veel tijd besteed aan laten uitvoeren van onderzoek, juridische hulp en herstel. Ik kan sinds een paar weken weer thuis douchen, maar overal zijn er wanden aangetast door het vocht en ook het kozijn van mijn keukendeur. kleine badkamer met inloopdouche. Herstel van > 7000 euro moeten verhalen op bouwbedrijf, gelukkig grotendeels al vergoed door zijn aansprakelijkheidsverzekering
Hoop dat volgende week de muren droog genoeg zijn, zodat alle stuc- en schilderwerk nog voor einde jaar is gedaan. badkamer handdoekrek. Deel van herstelkosten moet nog betaald worden door bouwbedrijf, maar dat moet ik ws ook met juridische dwang regelen. Het is een horrorverbouwing geworden. Brugman doet na leveren spullen HELEMAAL NIKS meer voor je
Neem contact op met het bouwbedrijf, zeggen ze. Die wil ik nooit meer zien. De garantie die dat bouwbedrijf me moet leveren is dan wel weer bepaald door Brugman. Brugman bepaalt de prijs voor de plaatsing, zoeken het bouwbedrijf en leggen de garantiebepalingen vast, waardoor het lijkt alsof zij de hele klus aannemen, maar zeggen later dat ze niks met de plaatsing te maken hebben.
Laat nooit de spullen monteren door een bedrijf dat zij voor je vinden. wastafelkraan. Beter nog: negeer Brugman en elk ander bedrijf van de Mandemakersgroep. Het spul van Ben, hun huismerk, is niet beter dan huismerkspullen van de bouwmarkt, dus koop je net zo goed daar. badkamer accessoires xenos. Kortom, loop met een grote boog om Brugman heen en alles van de Mandemakersgroep
van Balen woensdag 8 aug 2018 18 Brugman Barendrecht Bij Brugman hebben we een badkamer gekocht. We installeren de badkamer zelf, maar met alleen al de levering is ongelooflijk veel fout gegaan. mdf plafond badkamer. Ik zou iedereen afraden bij Brugman te kopen.- het bad dat we hadden besteld moest drie keer opnieuw geleverd worden, want tot twee keer toe was het bad ernstig beschadigd- Brugman was onze betalingen deels kwijtgeraakt
We hadden alles keurig op tijd betaald, toch dreigde Brugman niet de hele badkamer te leveren omdat we niet voldoende betaald zouden hebben- diverse onderdelen waren niet besteld en moesten na levering opnieuw worden besteld, dat levert uiteraard vertraging op- diverse onderdelen waren verkeerd besteld, wederom vertraging- wij hebben vloertegels van 60x 60 gekocht.
Brugman houdt zich niet aan de ondertekenende koopovereenkomst en zegt : ja, jammer voor u, maar ja, de tegels die u heeft gekocht zijn nu eenmaal geen 60x60, maar ze zijn kleiner - badkamer verwarming infrarood. Vervelend voor u, maar we doen er niets aan. Klantenservice, die inderdaad vaak moeilijk bereikbaar is, is alles behalve klantvriendelijk en weigert de klacht serieus te nemen
Reactie of foto toevoegen “Ging niet goed” M. Derikx maandag 24 jun 2019 19 Brugman Son Tot de aankoop verliep alles goed. In oktober alles gekocht en dit zou in begin maart geleverd worden. Uiteindelijk pas in mei de laatste spullen gekregen. Verder verschillende keren via mail een klacht ingediend, maar geen reactie op gehad.
Reactie of foto toevoegen “Uiterst moeizaam” Lisette van Os zondag 24 apr 2022 22 Brugman Roosendaal In april 2021 een complete nieuwe badkamer en toilet twv 25 - kokend waterkraan.000 euro gekocht inclusief montage bij Brugman in Roosendaal. kleine vierkante badkamer. Begin juni 2021 is aannemer Jordi van Houdt uit Oud-Vossemeer gestart met de montage. Overigens begint het al met een vage constructie waarbij Brugman schriftelijk meldde dat aannemer Franken B.V
De werkzaamheden zouden binnen 3 weken klaar zijn maar dat was niet het geval. In tegenstelling, er was nog van alles niet af en we hadden een aantal punten die beslist niet in orde waren. Ondanks vele telefoontjes en mailtjes met Brugman en aannemer gebeurde er niets. Uiteindelijk hebben we Brugman half juli officieel in gebreke moeten stellen om er weer beweging in te krijgen.
om losse tegels, slechte voegen en kitwerk, nieuwe muurtjes die een verschil in hoogte hadden, douchewand die niet goed sloot etc etc. Eind juli werden de werkzaamheden afgemaakt en werd onze lijst met mankementen verholpen. Althans, dat was de bedoeling. De loodgieter vertrok 's nachts om 00 (spots badkamer).30 u met de mededeling dat het zo'n puinhoop was dat hij zijn werk onmogelijk kon afmaken
plafond, douchestang en RVS koof). De aannemer reageerde wederom niet meer en Brugman probeerde de verantwoordelijkheid af te schuiven naar de aannemer. Al die tijd konden we geen gebruik maken van onze badkamer en douchten we in een huurdouche in de schuur. We hebben zelf het initiatief genomen om een onafhankelijk deskundig iemand te vragen de badkamer en toilet te bekijken en daaruit kwam een lijst met 39 zaken (kleine en grote) die niet in orde waren.
Rob Luijten van de nieuwe aannemer (naam aannemer in ons onbekend) is samen met de projectleider, John Linkels, van Brugman langs geweest en hebben toen nagenoeg alle punten erkend. ideeën badkamer. Nieuwe afspraak werd ingepland met de nieuwe aannemer en eind september zou alles hersteld worden. Daarna volgde een lang traject van simpel niet op komen dagen, afspraken weer verzetten, monteur ziek etc etc
Dat was voor ons de druppel en hebben we definitief besloten dat we niets meer met Brugman te maken wilde hebben maar een financiële afdoening - badkamer schoonmaken met azijn en afwasmiddel. We hebben een advocaat in de hand moeten nemen die voor ons het juridische getouwtrek heeft opgepakt. Brugman was zich zeer bewust dat elke mailtje met onze advocaat ons geld kostte en buitte dat op een misselijke manier uit
Latest Posts
Plafond Verf Badkamer
Badkamer Opknappen
Roze Tegels Badkamer